გაკვეთილის მთავარი თემა
|
გიორგი ლეონიძის ,, ნინოწმინდი ღამე’’
|
სწავლების საფეხური
|
საშუალო
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
მე 12 კლასი 20 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მსწავლეები შეძლებენ, რომ ერთმა კონკრეტულმა მოვლენამ შეიძლება ხელი ხელი შეუწყოს ნაწარმოების შექმნას.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეები შეიცნობენ ლეონიძის პიროვნებას და მის მეგობრებს ლხინისას, შეძლებენ მხატვრული ხერხების ერთმანეთისაგან გარჩევას , დარწმუნდებიან ,რომ პოეტები მგრძნობიარენი არიან და ისტს გამოიყენებენ ეფექტურად.
|
წინასწარი ცოდნა
|
გაიხსენონ დაბალ კლასში ნასწავლი ლეონიძის ნაწარმოებები და ლოგიკურად დაუკავშირონ ახალ მასალას.
|
შეფასების საგნები და პროცედურები
|
წინასწარ შემუშავებული რუბრიკის მიხედვით. მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
ლექსი , სურათები გიორგი ლეონიძისა და მისი მეგობრების: პაოლო იაშვილის, სანდრო შაშიაშვილისა და ტიციანის გახსენება .ინფორმაცია ნინოწმინდის შესახებ.
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები -2 წუთი.
დავადგენ ვინ არ არის, ჯგუფს დავყოფ შემთხვევითობით ,( გათვლის პრინციპით..
ა)-ფაზა 15 წუთი
შევქმნი უსაფრთხო და კეთილგანწყობილ გარემოს
დავურიგებ შეფასების სქემას, რომლის შედგენაში ჩართულნი იყვნენ მოსწავლეები და თითეულ ჯგუფს ვურიგებ ამ სქემას. გონებრივი იერიშის გამოყენებით დავადგენ მოსწავლეთა ცოდნის დონეს, ვთხოვ გაიხსენონ გიორგი ლეონიძის ნაწარმოებები.
ბ)ფაზა-22წუთი.
სლაიდის გამოყენებით მოსწავლეები გაიხსენებენ: პაოლო იაშვილს, სანდრო შაშიაშვილს და ტიციან ტაბიძეს.-2წუთი.
გავაცნობ ინფორმაციას ნინოწმინდის შესახებ -2წუთი.
ჯგუფებს ვთხოვ მოიძიონ ტექსტში სხვადასხვა მხატვრული ხერხი.-5წუთი.
თითეული ჯგუფი გააკეთებს პრეზენტაციას ამოცნობილი მხატვრული ხრხების შესახებ-9 წუთი.
ჯგუფებს შორის ინფორმაციის გაზიარებაწ-9წუთი
გ)-ფაზა.6 წუთი.
მოსწავლეებს შევაფასებ სქემის მიხედვით -4წუთი.
მივცემ საშინაო დავალებას. ,, ერთი ღამის პოეზია’’ გიორგი ლეონიძის ,,ნინოწმინდის მიხედვით’’.2-წუთი
|
вторник, 27 июня 2017 г.
გიორგი ლეონიძე და მისი მეგობრები
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий